Tuesday, November 17, 2009

TIP PENGGUNA JUSMATE5

Tips Berguna !

Pengguna boleh amalkan sarapan pagi seperti biasa, tapi pada kalori yang lebih rendah (600-800Kcal)…..

JDM5 di ambil pada tengah hari. Campurkan serbuk JDM5 dengan 400ml air sejuk atau (ais kiub) untuk lebih enak. JDM5 yang diambil pada tengah hari mula menjalankan tugasnya.

Ia akan mula mengaktifkan sel-sel untuk menukar gula kepada tenaga…, dan memecah lemak kepada tenaga…ia mula aktif merangsang sel-sel otak untuk menghasilkan neuro-transmitter serotonin yang menghilang rasa lapar dan menjadikan anda bertenaga. Guar Gum dan Soya Protein menjadikan perut anda berisi dan kenyang, serta melawaskan pembuangan najis.

Pastikan anda tidak mengambil sebarang makanan yang berkalori selama 4 ke 6 jam selepas mengambil Jus Mate 5, ini membolehkan FAT BURNER’ dalam jus mate mengaktifkan lipolisis dan menjana tenaga….

ANDA PERLU AMBIL BAHAGIAN dan AKTIF dalam program diet JDM5, anda perlu yakin JDM5 mampu membuat anda rasa bertenaga, kenyang dan tidak ingat makan.

Makanan yang berkalori tinggi yang mengandungi kaborhidrat, protein dan lemak yang tinggi, yang terkandung dalam makanan seperti NASI, MEE, PIZA, KFC, KEK.

Sebaik sahaja anda mengambil JDM5 anda perlu mula BERPUASA!!!!!!!!!! Dari makanan di atas…

  • anda perlu minum banyak air (ekstra 500ml dari amalan biasa) untuk menyihatkan berjuta-juta sel dalam badan anda yang aktif bekerja
  • anda perlu mengambil makanan yang ringan seperti buahan atau sayuran sekitar jam 6 ke 8 malam…

HANYA JIKA PERLU… Jika anda benar-benar telah melakukan cara diet seperti dianjurkan, JAMINAN 95% anda pasti mengalami penurunan berat badan.

TANPA RASA LAPAR, TANPA RASA LETIH dengan…..MINDA YANG AKTIF…..SELAMAT…..Anda mungkin turun 5kg ke 10kg dengan sekotak JDM5.

Setelah anda mengamalkan JDM5 antara 7 ke 10 minggu, badan anda sudah berada dalam zon selesa, penurunan berat badan bertambah mudah dan anda akan merasa seronok dan sihat dengan program diet JDM5…

Semasa ini jika anda sudah miliki berat yang DI IDAMKAN…..Anda hanya perlu mengambil JDM5 sekali seminggu sahaja…..


Selagi anda mengamal amalan PEMAKANAN yang terkini hasil latihan program diet JDM5JAMINAN berat badan anda tidak naik selamanya adalah 100%…..

IKUTILAH PROGRAM DIET JDM5…yang mudah ini dan NIKMATI HIDUP SIHAT, JELITA DAN CERIA yang anda impikan.

FAKTA TENTANG JUSMATE5

  • Fat Burner di dalam JDM5 mempunyai 20kali lebih potensi berbanding latihan menggunakan treadmill selama 1 jam.
  • Lakukan senaman secara berterusan walau 10 minit sehari. Senaman yang tidak konsisten tidak digalakkan kerana akan merendahkan tahap metabolisme badan.

www.jusmate5-hana.blogspot.com

No comments:

Post a Comment