Thursday, November 12, 2009

SUKAR UNTUK HAMIL ???

1 kotak= 20 paket

JUSMATE5 SESUAI BAGI YANG SUKAR HAMIL

Jusmate5 mampu membantu menyuburkan wanita yang mandul dengan meningkatkan tahap kematangan meosis iaitu satu pada tahap metaphase serta meningkat aktviti ovari.
Jusmate5 juga dapat membantu memecah lemak pada saluran tiub fallapio yang menghalang perjalanan ovari.
Ramai pengamal Jusmate5 yang mandul sudah berjaya hamil. Jusmate5 juga selamat untuk ibu dan bayi.

CUBA LAH JUSMATE5 SEKARANG...INSYA-ALLAH ANDA AKAN MENDAPAT ZURIAT...
SELAMAT MENCUBA...

TIPS UNTUK HAMIL...

1. Mengetahui waktu subur:-
Adalah penting bagi pasangan yang inginkan zuriat melakukan hubungan seks pada waktu wanita subur (masa pengeluaran telur @ ovulasi) dengan menggunakan ovulation kit di mana2 farmasi. Anda perlu tahu bahawa telur yang matang hanya hidup 24 jam sedangkan sperma pula hidup 48 hingga 72 jam dalam tubuh wanita. Oleh itu, sekiranya anda melakukan hubungan seks sebelum saat ovulasi lebih baik berbanding selepas ovulasi.

2. Posisi Hubungan Seksual:-
Posisi suami di atas adalah yang terbaik untuk anda hamil. Letakkan sebuah bantal kecil dibahagian pinggul anda, sehingga pinggul anda beristirahat untuk menampung sejumlah sperma selama 15 minit atau lebih selepas anda berdua mencapai klimaks bersama sama. Keadaan ini akan memudahkan sperma berenang ke dalam rahim.
Manakala posisi seksual yang perlu dielakkan bila anda ingin hamil adalah posisi wanita di atas, duduk atau berdiri, yang akan menyebabkan sebahagian dari sperma keluar dan hanya tersisa sedikit sperma yang mencuba berenang ke arah sel telur.

3. Buat Para Suami:-
Para suami sebaiknya menghindari memakai seluar dalam yang terlalu ketat atau mandi air panas, ini kerana ia akan menurunkan kemungkinan kehamilan kerana proses penekanan atau panas kawasan testis (pembentuk sperma).

4. Jaga Kesihatan Anda:-
Menjaga kesihatan adalah asas yang paling penting. Pastikan tubuh anda cukup nutrisi. Perlu diingatkan bahawa wanita yang sihat akan lebih mudah hamil daripada yang mempunyai berat badan yang berlebihan atau kurang.

www.jusmate5-hana.blogspot.com

No comments:

Post a Comment